Тиждень.ua
Красиве життя Справжні обличчя Фотофакт Майже серйозно Малоросійство Хороші манери
4 лютого, 2013   ▪   Клеопатра Пироженко   ▪   Версія для друку

“Восточні ворота Украіни”

Це логотип Луганська, адже всім давно відомо, що будь-які проблеми міста можна вирішити, якщо подати його у якості успішного бренду. Над концепцією цього бренду (а це цілих 50 (!) сторінок, частину з яких ви побачите нижче) і працювала команда з 21 людини протягом року. Працювали-не працювали, а презентація вражає.
“Восточні ворота Украіни”

Я якось пропустила момент презентації, тому пишу про це тільки зараз, коли уже інші вправно висловили свою думку про “бренд” з допомогою фотошопу.

 

 

Хоча тут і фотошопу не треба. Який бренд, така і презентація.

 

 

Хоча красиву презентацію теж підготували. Все-таки 21 людина рік працювала. Презентація витримана у стилі логотипу...

 

 

We are renewing. Отак. Ударим знанням английської по потенційному інвестору.

 

 

Йолка. Шо вони там собі взагалі дозволяють у своєму Луганську?

 

 

А тепер пропоную переглянути відео і дізнатися трошки більше про цей непересічний проект. Не можу не погодитися з фразою “буменранг тільки спочатку летить вперед, а потім повертається назад”

http://ragu.li




Матеріали за темою:

Останні публікації згорнути
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.