Тиждень.ua
Красиве життя Справжні обличчя Фотофакт Майже серйозно Малоросійство Хороші манери
25 листопада, 2013   ▪   Версія для друку

Поплавський виходить на міжнародну арену, а Кобзон стане торговою маркою

Прагнення не бути забутим стає з часом таким сильним що люди вдаються до найдивовижніших кроків аби лишень про них говорили.
Поплавський виходить на міжнародну арену, а Кобзон стане торговою маркою

Переконавшись, що змусити українців полюбити себе коханого ще більше, скоріш за все не вдасться, та й повернути минулу славу також, співучий ректор Михайло Поплавський вирішив вдатися до безпрецедентного кроку – вийти на міжнародний рівень.

 

 

Очевидно, що на свої вокальні дані він не особливо сподівається, бо ціну їм чудово знає. Втім, напередодні виборів (Поплавський балотується в нардепи) вкрай необхідно світитися в позитивному світлі і бажано якомога яскравіше. А тому, Поплавський вирішив експортувати себе в сусідню країну, аби братній, в даному випадку російський народ, зміг до божевілля насолодитися його творчістю. Розрахунок співучого ректора доволі логічний. Де ще як не в Росію можна спихнути таке високе мистецтво, та ще й наскрізь шароварного штибу. Що-що, а співучих хохлів в шараварах без натяку на інтелект там люблять і шанують.

 

 

Поплавський обіцяє дати концерт у Росії уже дуже скоро. Москва почує співака вже менше ніж за тиждень. Що ж, може там комусь і сподобаються його «хіти».

 

А от його колега пристаркуватий класик совєцької естради вирішив нагадати про себе у більш оригінальний спосіб. Йосип Кобзон вирішив стати товарним знаком. Доречі давно пора. На все інше схоже він вже не дуже надається.

 


Ім'я російського естрадного співака, та ще й народного артиста України Йосипа Кобзона збираються зареєструвати, як загальновідомий товарний знак.
З такою пропозицією виступив Ігор Сандлер - музичний продюсер, який в такий оригінальний спосіб вирішив порадувати свого давнього друга.
Відмінність загальновідомого товарного знаку від звичайної трейд-марки в тому, що спочатку буде проведено соціологічне дослідження, яке доведе, що ім'я «Йосип Кобзон» у людей асоціюється з конкретною людиною, а тому є загальновідомим. Процедура недешева – 1-1,5 млн. рублів (близько 250-400 тис. грн.). Ці знаки безстрокові, можуть передаватися у спадок і використовуватися для будь-якого товару та послуги, що вироблятимуться під цим ім'ям.

 


Кобзон буде не першою «людиною-ім'ям» в Росії, проте перший у статусі загальновідомого. Першою своє ім'я як звичайну торговельну марку зареєструвала Алла Пугачова. Також власні імена в якості брендів зареєстрували Філіп Кіркоров та Аліна Кабаєва. А серед загальновідомих найбільшу популярність здобула торгова марка горілки «Смірнов'».

 

 

Що випускатиме під своїм ім’ям Кобзон наразі не відомо, але дуже хочеться вірити що він не перейде за межі пристойності та здорового глузду. Хоча, на старості всяке буває…

 

Читайте також Безмежна побожність Ганни Герман сягнула зали засідань Верховної Ради

 

За матеріалами bilshe.com , like.lb.ua




Матеріали за темою:

Теги
Останні публікації згорнути
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.